نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 1333
نویسنده : صادق

مایکل کول :

خـــوش آمدید به فرایدی نایت اسمکدان در شوء مین اونت مهم ترین اتفاقی که افتاد این بود که اعضای پانیشرز روسف و اون بورن رو در یک اتاق زندانی کردند تا نتونن به کین و ادج کمک کنند و این کار باعث شد که کین و ادج مقابل دین امبروز و ست رولینز شکست بخورند. باید ببینیم که کین و ادج چه تصمیمی میگیرند و آیا راهشون رو از آونجرز جدا می کنند یا نه...

امشب پس از مدت های طولانی سزارو و جک سواگر در یک مسابقه تک تک مقابل یکدیگر قرار گرفتند این مسابقه می تواند یک مسابقه خیلی مهم برای شوء اسمکدان باشد.

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با یک صندلی وارد رینگ شد ، سپس صندلی را وسط رینگ گذاشت و روی آن نشست )

باتیستا :

خوب وقت صحبت کردنه منه...!!!
من باتیستا هستم. شایسته ترین قهرمان دبلیو دبلیو ای و مجازی.
من توی رویال رامبل وارد مجازی شدم.و اونجا هم توسط وایت فمیلی حذف شدم و نتونستم که برنده اولین رویال رامبل مجازی بشم...
اما توی المیشن چمبر تونستم کمربند رو بگیرم و قهرمان مجازی بشم...ودرگیری های متوالی با تریپل اچ و جان سینا داشتم...که براک لزنر هم بهشون اضافه شد و توی رسلمنیا جانسینا  و مخصوصا تریپل اچ رو سر جاشون نشوندم.
اما براک لزنر...براک لزنر بعد از رسلمنیا با قطع نکردن استوریش با من بدترین اشتباه رو مرتکب شد...با اشتباه اون.هشت ماه خونه نشین شد و قادر به انجام مسابقه نیست...و اما پی بک من به خودم خیلی مغرور شده بودم...و دست کم گرفتم جانسینا رو و همین اشتباه من باعث شد که کمربندو از دست بدم...خیلی طول نکشید که با ثبت شدن مسابقم با نکسز در مسابقه ای کاملا ظالمانه تا سامراسلم اخراج شدم...
با اخراج شدن من خیلی چیزا تغیر کرد.
سامر اسلم با شکست دادن اولین برنده رویال رامبل مجازی نشون دادم که بعد از بازگشتمم مثل قبل هستم.

ولی بری وایت...

...
(باتیستا با عصبانیت از روی صندلی بلند شد و صندلی را به بیرون از رینگ پرتاب کرد )


تو تونستی کسایی مثل شیلد و رندی اورتن و شیمس و بیگشو و آندرتیکر خیلی های دیگه رو شکست بدی.اما من مثل اونا نیستم من باتیستا هستم.
من شایسته ترین قهرمان مجازی هستم.من کسی هستم که میتونه جلوی تورو بگیره در باره این شک نکن.
تو با درگیری با من بدترین اشتباه رو مرتکب شـــــدی.با جلوگیری از اخراج شدن منو بدبخت نکردی...بدتر گور خودتو توی هل این ا نسل کندیـــ...با ادامه دادن درگیرت با من عاقبتت مثل براک لزنر میشه...مسابقه منو تو هم توی هل این ا نسل.مسابقه هـــل ایـــنـــ ا  ســـل مچ هست .وقتی داخل قفس قرار بگیری هیچ راه فراری نداری و فقط خودم هستم و خودت.توی اون قفس هیچ کاری از دست تو بر نمیاد و فقط باید اونجا دوتا کاری انجام بدی...خونی شدن.مصدوم شدن.
اینو بدون عاقبتتو از هرکس توی مجازی هست بدتر میکنم و نمیزارم بیشتر از این بتونی کاری انجام بدی.
اینو یادت بمونه
theeeeeeeeeeeeeeeeeeee Animallllllllllllllll batistaaaaaaaaa
 

...
(صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ) ( سالن تاریک شد )

...

( بری وایت به تنهایی بدون حضور اریک روون و لوک هارپر وارد سالن شد ) ( سپس آرام آرام به سمت رینگ آمد )


( بری وایت وارد رینگ شد و مقابل باتیستا ایستاد )

بری وایت :

من میخوام گذشته رو به یاد تو بیارم باتیستا...تو پس از حضورت در مجازی بلافاصله به یک چهره هیل تبدیل شدی...برای پیشرفت کردنت دست به دامان مسترمکمن شدی و جز افراد اون شدی...تو مدتی با دنیل براین و مسترمکمن کار می کردی و همین باعث شد که تو قهرمان کمربند دبلیودبلیوای بشی...این باعث شد که تو تریپل ایچ رو شکست بدی...تو در اکستریم رولز دستان براک لزنر رو بستی و با شرایط ناعادلانه اون و شکست دادی...

ولی من حریفامو خودم شکست دادم...نه از وسیله ای استفاده کردم نه از کسی کمک گرفتم من خودم موفق شدم رندی اورتون ،شیمس ، آندرتیکر ، دشیلد و... روشکست بدم و هل این ا سل هم خودم جلوی تورو می گیرم.

من برای انتخاب حریف هام دلیل دارم...دو تا از حریف های من بعد از رسلمنیا رندی اورتون و شیمس بودند دلیل این حریف ها انتقام گرفتن از رسلمنیا بود...دلیل اینکه تورو به عنوان حریفم انتخاب کردم این بود که مجازی تو رو به عنوان شایسته ترین قهرمان دبلودبلیوای معرفی کرد ولی من با شکست دادن تو این لقب رو از تو میگیرم.


( بری وایت و باتیستا جلو رفتند و فیس تو فیس شدند )

 

بری وایت :

من یه درگیری میخوام باتیستا...همین الان داخل رینگ...یکی از ما دو نفر توی این درگیری موفق میشه و من این فرصتو بهت میدم تا شاید بتونی لقب شایسه ترین قهرمان رو دوباره به همه نشون بدی...یالا باتیستا...شروع کن  


( باتیستا به سمت بری وایت دوید و قصد داشت به او حمله کنه ) ( ناگهان بری وایت از پاهای باتیستا گرفت و او را نقش بر زمین کرد ، سپس ضربات مشت پشت سر هم به سر باتیستا وارد کرد  )


( بری وایت باتیستا را بلند کرد و قصد داشت سوپلکس رو اجرا کنه ، ناگهان باتیستا اسپاین باستر رو روی بری وایت انجام داد و آماده اجرای باتیستا بمب شد )


(باتیستا قصد داشت باتیستا بمب رو اجرا کنه ، بری وایت رینگ را ترک کرد )

...

(باتیستا از بری وایت خواست تا وارد رینگ بشه ، ناگهان لوک هارپر و اریک روون از پشت به باتیستا حمله کردند و او را نقش بر زمین کردند )


(سپس بری وایت وارد رینگ شد و باتیستا را بلند کرد ، در نهایت گردن باتیستا را گرفت و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )


( پرومو در حالی که تم سانگ وایت فمیلی زده شده بود و اعضای وایت فمیلی بالای سر باتیستا ایستاده بودند به پایان رسید )

مسابقه اول

آرتروث vs دالف زیگلر

( آرتروث به سمت زیگلر دوید و قصد داشت فینیشر خودش رو اجرا کنه ، زیگلر بدل کرد ، سپس زیگ زاگ رو روی آرتروث انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) ( + آیتم )

مسابقه دوم

بیگ ای لنگستن vs الکساندر روسف

( روسف بیگ فوت سنگینی روی بیگ ای لنگستن اجرا کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر روی بیگ ای شد )

( روسف فینیشر رو روی بیگ ای اجرا کرد ) ( بیگ ای تلاش کرد تا دستان خود را به طناب رینگ برسونه اما موف نشد )

...

( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج وارد سالن شد ) ( روسف بیگ ای را رها کرد و به ادج اعتراض کرد ، سپس بیگ ای رول کرد )

3...2...1 

برنده مسابقه: بیگ ای لنگستن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه: 

( ادج به روسف خندید و سالن را ترک کرد )

مایکل کول :

با توجه به کمکی که آونجرز به ادج و کین در شوء مین اونت نکردند ادج باعث باخت روسف شد...باید دید که بالاخره ادج و کین با روسف و اون بورن کنار میان یا نه...

مسابقه بین باتیستا و بری وایت به صورت Hell In A Cell به ثبت رسید. این مسابقه برای بار دوم در حال برگزاری است و اگر باتیستا بتواند بری وایت را شکست دهد به معنای پیروزی در این استوری می باشد و در صورت پیروزی بری وایت ، احتمالا ماه بعد در سوروایورسریس نیز شاهد مسابقه سوم باتیستا و بری وایت هستیم.

مسابقه سوم

اوسوز در مقابل لوس ماتادورس

برنده مسابقه: اوسوز ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و (+آیتم)

مسابقه چهارم

شیمس vs بد نیوز برت

( کرتیس اکسل پایین رینگ مسابقه را تماشا می کرد ) ( ابتدا ممنتوم در دست های شیمس بود... )

5 دقیقه بعد...

( شیمس suplex سنگینی روی بد نیوز برت اجرا کرد ، سپس اماده اجرای بروگ کیک شد )

( بد نیوز برت بلند شد ، شیمس به سمت بد نیوز رفت و قصد داشت بروگ کیک رو اجرا کنه ، بد نیوز برت جاخالی داد )

( سپس به سمت شیمس دوید و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

2...1...

( کرتیس اکسل وارد رینگ شد و به بد نیوز برت حمله کرد )

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه: 

( کرتیس اکسل و شیمس ضربات مشت و لگد محکمی به بد نیوز برت وارد کردند ) ( صدای تم سانگ گریت کالی به صدا درامد )  

( گریت کالی وارد رینگ شد و بالای سر بد نیوز برت ایستاد ، سپس بد نیوز را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

.:: ...................................................................... ::.

تبلیغات شوء اسمکدان :

مسابقه بین جک سواگر و سزارو در مین اونت شوء اسمکدان

.:: ...................................................................... ::.

مسابقه پنجم

مارک هنری vs شان مایکل

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست شان مایکل بود )

7 دقیقه بعد... 

( شان مایکل suplex رو روی مارک هنری اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی شان مایکل بپره )

( در حین پریدن مارک هنری شان مایکل را گرفت ، سپس فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( شان مایکل در شماره 2 بلند شد )

( مارک هنری عصبانی شد ، سپس شان مایکل را بلند کرد و قصد داشت برای بار دوم فینیشر خودش رو روی او اجرا کنه )

( ناگهان شان مایکل سیوچن موزیک رو روی مارک هنری انجام داد )

...2...1

( مارک هنری در شماره 2 بلند شد )

3 دقیقه بعد... 

( شان مایکل سوپلکس رو روی مارک هنری انجام داد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی مارک هنری بپره )

( در حین پریدن مارک هنری جاخالی داد و شان مایکل نقش بر زمین شد ، سپس مارک هنری شان مایکل را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و (2+ رنک در پاوررنکینگ ) و (+ آیتم )

بعد از اتمام مسابقه:

( داورها و نگهبانان وارد رینگ شدند و به وضع شان مایکل رسیدگی کردند ) ( ناگهان مارک هنری به داورها حمله کرد و آنها را از رینگ بیرون انداخت )

( سپس مارک هنری برای بار سوم شان مایکل را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

مایکل کول :

مــــــــارک هنری موفق به شکست شان مایکل شد و این واقعا یک چیز عجیبه و احتمالا مارک هنری در تلاشه که قدرت خودشو به جان سینا برای تی ال سی نشون بده...

گریت کالی نیز برای بار چهارم در مسابقه بد نیوز برت دخالت کرد و فینیشر رو روی اون انجام داد و احتمال خیلی زیاد به زوی مسابقه او با بد نیوز بر سر کمربند به ثبت میرسه. خب میرسیم به مین اونت اسمکدان یک مسابقه کاملا مهم و هیجانی بین جک سواگر و سزارو که تریپل ایچ نیز در کنار میزگزارشگران ایستاده...

Main Event

سزارو vs جک سواگر ( تریپل ایچ در کنار میز گزارشگران )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

( جک سواگر و سزارو فیس تو فیس شدند ، جک سواگر به صورت سزارو تف انداخت )

( سزارو عصبانی شد و قصد داشت به جک سواگر حمله کنه ، ناگهان جک سواگر بیگ فوت سنگینی روی سزارو انجام داد )

4 دقیقه بعد...

 

( جک سواگر سزارو را به بالای رینگ برد و از بالای رینگ SUPLEX سنگینی روی سزارو انجام داد )

 

( جک سواگر آماده اجرای فینیشر روی سزارو شد ، تریپل ایچ به رینگ نزدیک شد و حواس جک را پرت کرد )

( در برگشت سزارو از پاهای جک سواگر گرفت و او را چرخاند... )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

( سزارو جک سواگر را 13 دور چرخاند ، سپس قصد داشت پین کنه ، جک سواگر رول کرد )

...2...1

( سزارو در شماره 2 بلند شد )

3 دقیقه بعد...

( جک سواگر سزارو را نقش بر زمین کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر روی او شد )

( تریپل ایچ از پایین رینگ چکش برداشت و دور از چشم داور به سزارو داد ) ( سزارو چکش را برداشت و قصد داشت به جک سواگر ضربه بزنه )

( سزارو به سمت جک سواگر رفت تا ضربه چکش رو وارد کنه ، ناگهان دنیل براین وارد رینگ شد و به سمت سزارو دوید و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( در برگشت جک سواگر فینیشر خودش رو روی دنیل براین انجام داد )

 

برنده مسابقه: سزارو ( با DQ )

...

 

( جک سواگر چکش را برداشت و به تریپل ایچ که در پایین رینگ ایستاده بود خندید )

( جک سواگر قصد داشت با چکش به سر سزارو ضربه بزنه ، سزارو بلند شد ، سپس جک سواگر به سمت سزارو دوید و با ضربه چکش رو به سر او وارد کرد )

( دنیل براین بلند شد ، سپس جک سواگر به سمت دنیل دوید و ضربه چکش رو به دنیل براین نیز وارد کرد )

( شوء اسمکدان در حالی که جک سواگر بالای سر دنیل براین و سزارو ایستاده بود و تریپل ایچ از پایین رینگ به او نگاه می کرد به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین باتیستا و بری وایت به صورت هل این ا سل مچ

ادج و روسف دشمن شدند

بد نیوز برت مصدوم شد

شان مایکل مصدوم شد

پایان شوء اسمکدان



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.